dissabte, 21 de juny del 2014

Ana Soler Doria, de 1r de Batxillerat, també seleccionada als Campus Científics 2014

Ana ens conta de primera mà com va ser la seua selecció


Tot esforç té la seua recompensa

Fa un parell de setmanes vaig conèixer la meua destinació definitiva per a aquest estiu: la “Universidad de Castilla-La Mancha”,  Ciudad Real!
Després de passar un procés de selecció era elegida d'entre més de 9000 estudiants de tot Espanya per a participar en la cinquena edició del Programa Campus Científics d’Estiu. Una de les 960 places per a primer de batxillerat era meua!
Em va costar mot assimilar la notícia i, de fet, cec que encara em costa encaixar-la. Com qui compra un dècim de loteria, vaig presentar la meua sol·licitud, sabent que el nivell era elevadíssim. Amb una mitjana de quart d’ESO prou bona i un poc de sort, vaig entrar  un poc més amunt de la mitat de la taula de becats. I se'm va assignar el projecte “Coneix els aliments:  les seues propietats i cóm es fabriquen”.
Aquests campus són una iniciativa de  la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia, juntament amb el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, amb el suport de l'Obra Social “la Caixa”. A més a més ens ajuden a tots els joves indecisos a elegir què és el que realment volem estudiar en un futur no tan llunyà com ens pensem.
Jo, personalment, em vaig interessar pels projectes de química i biologia perquè crec que són els més relacionats amb el camp de la salut ja que els pròxims anys m'agradaria estudiar odontologia o medicina, encara no m'he decidit.

Amb moltíssima il·lusió, el proper diumenge 29 agafaré el tren cap a Ciudad Real. I gaudiré d'una fantàstica setmana iniciant-me en el treball de la investigació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada